30 września 2014

30 dni z książką - dzień 5 + informacja o konkursie

5. Książka, która cię uszczęśliwia


Dzisiejsze zagadnienie sprawia mi ogromny problem. Każda książka, która mi się podoba w pewien sposób mnie uszczęśliwia. Samo czytanie uważam za czynność uszczęśliwiającą :) I jak teraz wybrać jeden tytuł? Moim zdaniem jest to niemożliwe. Ponadto zazwyczaj sięgam po kryminały i thrillery, więc dość dziwne wydaje mi się wskazywanie powieści o zabójstwach jako lektury wnoszącej do mojego życia pokłady radości i pozytywnej energii. Przypuszczam, że w tym pytaniu chodzi o wymienienie książki wielokrotnie czytanej, takiego poprawiacza humoru, który zawsze zadziała w momentach smutku, zniechęcenia i chandry. Z przykrością muszę stwierdzić, że nie mam takiej lektury za sobą. Nie natrafiłam na dzieło tak wyjątkowe, żebym mogła je nazwać uszczęśliwiającym. Jestem ciekawa jak Wy się zapatrujecie na takie pytanie, potraficie wskazać taką książkę?

PS Portal Sztukater obchodzi urodziny i w związku z tym przygotowano dla czytelników konkurs, w którym można wygrać mnóstwo książek! Zasady są proste:
 
Skomentuj na portalu Sztukater.pl min. 10 artykułów, oceń,
wdaj się w dyskusję, poleć, zachwal lub zniechęć do lektury!

*Udostępnij konkurs, zachęć do wzięcia udziału rodzinę, znajomych!
*Odpowiedz na proste pytanie:
Które urodziny obchodzi Portal Sztukater.pl!
*Odpowiedź wyślij na: zapisy@sztukater.pl

Więcej szczegółów znajdziecie na tej stronie oraz na facebooku. A o to nagrody do wygrania :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz