19 lutego 2015

30 dni z książką - dzień 9

9. Książka, która miała ci się nie spodobać, a ostatecznie skradła twoje serce



Do dzisiaj śmieszy mnie upór, z jakim wiele lat temu broniłam się przed przeczytaniem pewnej książki. Twierdziłam, że skoro wszyscy tak zachwalają tę powieść, to na pewno nie jest fajna, więc nie będę jej czytać. Miałam wtedy mniej niż dziesięć lat, ale byłam przekonana, że Harry Potter i kamień filozoficzny to książka dla dzieci, więc absolutnie jestem na nią już za duża :P Zdanie zmieniłam, kiedy pewnego dnia mama przywiozła mi od razu trzy części, a ja przepadłam na kilka dni, pochłaniając jeden tom po drugim. Później niecierpliwie czekałam na premiery kolejnych tytułów z serii, a po lekturze przez kilka dni przeżywałam losy bohaterów, dlatego myślę, że to właśnie ta książka idealnie pasuje do hasła numer dziewięć :).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz