11 marca 2014

Problem z komentarzami

Wrzucam szybko post z pytaniem a raczej z prośbą o radę w sprawie komentarzy. Otóż korzystam już od jakiegoś czasu z Disqusa i nigdy nie miałam problemów, aż do wczoraj. Nie wiem, co się stało, ale nie widzę komentarzy, które dodawane są jako odpowiedzi do wcześniej opublikowanych komentarzy. Nie widzę ich na swoim blogu, ani na innych, wiem, że są tylko dzięki powiadomieniom mailowym. Problem znika jak się wyloguję z disqusa, ale wiadomo, że wtedy nie mogę odpowiedzieć, więc właściwie niewiele mi to daje. Wrzucam dwa screeny, żeby łatwiej było zrozumieć w czym rzecz:

Tak wygląda okno komentarzy jak jestem zalogowana


A tak powinno być, komentarze pojawiają się tylko jak jestem wylogowana


Czyli, gdzieś mi disqus zżera odpowiedzi do komentarzy, czyli tę najfajniejszą rzecz w systemie. Mam tak na wszystkich blogach, której mają disqus. Dostaję powiadomienie, że ktoś mi odpisał, ale nie jestem w stanie tego wyświetlić. Nic nie zmieniałam w ustawieniach, korzystam cały czas z tej samej przeglądarki i przyznam, że nie wiem, co jest grane. Jak macie jakieś pomysły to poratujcie, bo mnie strasznie irytuje taka sytuacja, a nie chciałabym się pozbywać disqusa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz