3 marca 2015

Odpowiadam na pytania :)

Autorka bloga Ruda Recenzuje zaprosiła mnie do wzięcia udziału w jednej z najpopularniejszych blogowych zabaw, więc nadszedł czas na trochę prywaty :)

1. Z jakiego powodu założyłaś bloga? 

Z powodu pasji czytelniczej oczywiście :) Od zawsze lubiłam czytać, ale prawdziwy szał na pochłanianie książek zaczął się u mnie w wakacje tuż po maturze. Pożerałam jedną powieść za drugą, spisując swoje wrażenia w zeszycie. Możliwe, że moje notatki nigdy nie przerodziłyby się w recenzje, gdybym na jednym z for nie zauważyła linku do bloga Klaudyny Maciąg. Weszłam na stronę i od razu wiedziałam, że ja też muszę mieć swoje miejsce w sieci, które będzie właśnie blogiem z recenzjami książek. I tak to się wszystko zaczęło. 

2. Czy były takie momenty, że zastanawiałaś/eś się nad zakończeniem blogowania? Jakie?

Nie, nigdy nie miałam ochoty porzucić blogowania. Przez ponad cztery lata ani razu nie odczułam zniechęcenia na myśl o pisaniu, ale zdarzały się momenty zmniejszonej aktywności, wynikające po prostu z braku czasu i różnych życiowych spraw, takich jak sesje, egzaminy, obrony itd. 

3. Czy wzorujesz się na innych uczestnikach blogosfery? 

Na początku na pewno wzorowałam się na tej garstce obserwowanych wówczas blogów, ustawiając chociażby jak najbardziej czytelny i miły dla oka (w mojej opinii) szablon czy wybierając gadżety, które chciałam mieć na swojej stronie. Od innych blogerów uczyłam się też tego, co mówiąc górnolotnie, wypada robić, a co raczej nie jest mile widziane. Nabierałam „blogowej ogłady”, wzorując się na innych, ale teraz, po kilku latach pisania, wiem już, o czym chcę pisać i jak to robić, i tego się trzymam.

 4. Jaki gatunek książek najbardziej cenisz? 

Nie ma gatunku, który najbardziej cenię, ponieważ dla mnie to zbyt obszerna klasyfikacja. Są poszczególne książki, które cenię, ale one należą do różnych typów literatury. Mogę za to zdradzić, jakie gatunki najbardziej lubię i raczej nikogo nie zaskoczę wyznaniem, że uwielbiam kryminały, horrory i thrillery.

 5. Czy zdarzyło Ci się wybrać książkę tylko ze względu na interesującą okładkę? Jaka to była książka? 

Na pewno zdarzyło mi się to zrobić, ale niestety nie przychodzi mi teraz do głowy żaden tytuł, który nabyłam ze względu na okładkę. 



6. Gdybyś mogła zrobić coś dla świata, co by to było? 

Sądzę, że to zbyt abstrakcyjne pytanie dla mnie. Jeśli kiedykolwiek uda mi się dokonać czegoś ważnego dla świata, na pewno o tym poinformuję :) 

7. Co uważasz za swoje największe osiągnięcie? 

Określenie „osiągnięcie” kojarzy mi się z pracą i karierą zawodową, więc mam nadzieję, że największe osiągnięcie dopiero przede mną. 

8. Co chciałabyś zrobić, gdyby nie przeszkadzał Ci strach? 

Nauczyć się pływać. Niestety panika ogarnia mnie na samą myśl o utracie gruntu pod stopami. 

9. Na co dzień wybierasz filmy czy seriale? 

Zdecydowanie seriale, chociaż teraz i one poszły nieco w zapomnienie wyparte przez gry i książki. Na bieżąco oglądam tylko The Walking Dead, ale chciałabym poznać mnóstwo innych serialowych produkcji. 

10. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?

Jestem niewolnicą techniki, więc nie wyobrażam sobie życia bez telefonów, komputerów, samochodów i mnóstwa innych sprzętów codziennego użytku. 

11. Jaki jest klucz do osiągnięcia sukcesu? 

W moim przypadku wsparcie najbliższych. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz