19 października 2015

30 dni z książką - dzień 11

Ostatnio nie mam czasu na czytanie, pisanie recenzji i bycie na bieżąco z waszymi wpisami, ale mam nadzieję, że to się zmieni pod koniec miesiąca, dlatego cierpliwości :) Ogromnie zaniedbałam też wyzwanie 30 dni z książką, więc najwyższy czas ruszyć z tym zadaniem i zmierzyć się z hasłem, które jest dla mnie bardzo, ale to bardzo dziwne.

11. Książka, której nienawidzisz



Czy można nienawidzić książki? Dla mnie to przesada, bo można nie lubić jakiegoś tytułu, nie znosić go czy uważać za przereklamowany, ale od razu nienawidzić? Czytałam mnóstwo książek, które z jakichś względów zupełnie nie trafiły w mój gust, ale nie znam żadnej publikacji budzącej we mnie nienawiść. A jakie jest wasze zdanie na ten temat?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz