2 września 2023

Sierpień


 

Sierpień dał mi w kość pod względem pogody. Ponad dwutygodniowe upały odebrały mi siłę, energię i chęci do robienia czegokolwiek. Szkoda, bo zazwyczaj lubię ten miesiąc, a w tym roku z ulgą go pożegnałam i mam nadzieję, że wrzesień będzie bardziej jesienny niż letni. Udało mi się przeczytać cztery książki, czyli niewiele jak na okres urlopowy, ale mówi się trudno. W tym miesiącu mam ambitne plany i chciałabym wrócić do intensywnego czytania. Sierpniowe lektury były raczej udane, przeczytałam nawet wakacyjny romans, więc wychodzenie ze strefy komfortu mam odhaczone. Dajcie znać jak wam minął miniony miesiąc.

Przeczytane:

 

💛Koniec mężczyzn – Christina Sweeney-Baird

💛Nawet jeśli wszystko się skończy – Jens Liljestrand

💛Ludzie, których spotykamy na wakacjach – Emily Henry

💛Przewodnik po zbrodni, według grzecznej dziewczynki – Holly Jackson

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz