8 października 2023

Wrzesień

Wrzesień okazał się dla mnie rekordowy pod względem liczby przeczytanych książek. Udało mi się poznać aż siedem tytułów, co jest naprawdę dobrym wynikiem jak na mnie. Niektóre książki okazały się rozczarowaniami, ale trafiły się też wyjątkowo dobre pozycje, więc nie narzekałam na brak wrażeń. Mam spore zaległości w pisaniu recenzji, ale mam nadzieję, że wkrótce wyjdę na prostą. Tak prezentuje się mój czytelniczy wrzesień:

 

 💛Przesłonięty uśmiech. O kobietach w Korei Południowej – Anna Sawińska

💛 Rzeczy, które robimy w ciemności – Jennifer Hillier

💛Dziedzictwo Usherów – Robert McCammon

💛Jej ostatnie wakacje – C.L. Taylor

💛Na skraju zagłady – Kyla Stone

💛Na skraju załamania – B.A. Paris

💛Dawniej ludzie żyli w brudzie. Kiedy i dlaczego zaczęliśmy o siebie dbać? – Agnieszka Krzemińska

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz