29 marca 2014

Rozwiązanie konkursu dla fanów twórczości Cecelii Ahern

Nadszedł czas na rozwiązanie konkursu, mam nadzieję, że wybaczycie mi jednodniowe opóźnienie. Przez dwa tygodnie zbierałam Wasze odpowiedzi na pytanie "Czym urzekła cię twórczość Cecelii Ahern?" Wszystkim uczestniczkom konkursu serdecznie dziękuję, jestem pod wrażeniem waszych rozbudowanych komentarzy i maili, które do mnie przysyłałyście. Naprawdę bardzo trudno było mi podjąć decyzję i wyłonić zwyciężczynię. Jednak po długim namyśle zdecydowałam, że nagroda powędruje do Natalii_Leny z bloga room6277, dlatego że jej odpowiedź uważam za najbardziej poruszającą, pomysłową i zaskakującą ze względu na formę. Natalio_Leno, gratuluję i czekam na dane do wysyłki :)

 



Chciałabym też wyróżnić Ewę z bloga Smakowitego czytania życzę za imponującą znajomość twórczości Ahern. Książkę Sto imion może otrzymać tylko jedna osoba, więc Ewo, dla Ciebie mam inną propozycję. Jeśli jakaś książka stąd Cię interesuje to  stanie się ona nagrodą za wyróżnienie :). Wszystkie powieści są w bardzo dobrym stanie, czytane tylko raz.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz