3 czerwca 2023

Maj

 

W maju utrzymałam stałą liczbę przeczytanych książek, czyli pięć😊. Jestem z tego wyniku zadowolona, ponieważ miesiąc okazał się nie tylko dość pracowity, ale też obfitujący w rodzinne imprezy i sportowe aktywności, więc czas na czytanie nieco się skurczył. Z tych pięciu tytułów zachwycił mnie tylko jeden, więc pod względem jakości lektur już tak dobrze nie było. Przeczytałam też powieść, która absolutnie mnie rozczarowała i nie rozumiem jej popularności. Natomiast reszta okazała się typowymi średniakami. Seriale, filmy i gry leżą odłogiem i czekają na lepsze czasy. Przeczytane książki:

 

💜Nasza dziewczynka – Georgina Cross

💜Księga żywych sekretów – Madeleine Roux

💜Komórka – Stephen King

💜Ludzie z mgły – Izabela Janiszewska

💜Wiatr – Josef Karika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz