15 sierpnia 2016

Problem z aktualizowaniem wpisów



Od jakiegoś czasu mam spory problem z aktualizowaniem bloga na listach czytelniczych. Wiem, że posty, które dodaję nie wyświetlają się u was, albo wyświetlają z bardzo dużym (kilkunastogodzinnym) opóźnieniem. Nie mam pojęcia skąd ta zmiana, bo kiedyś wpisy pojawiały się w blogrollu niemal natychmiast. Oczywiście nie ja jedna mam ten problem, ale przyznam, że ogromnie mnie on drażni, bo w końcu bloga prowadzę głównie po to, żeby był czytany, a trudno o czytelników, jeśli posty się nie aktualizują. Zasięgnęłam informacji w sieci czy da się cokolwiek z tym fantem zrobić i okazało się, że raczej nie. Podobno jest to problem znany na bloggerze i nie trafiłam na jasne wytłumaczenie, dlaczego pewne blogi po prostu przestają być widoczne na listach. Jeśli znacie jakiś sposób na pozbycie się mojego kłopotu, będę wdzięczna za rady (oczywiście jeśli jakimś cudem ta notka się w ogóle wyświetli).


Odkurzyłam swoje konto na Bloglovin, który działa tak samo jak listy czytelnicze bloggera i mam zamiar korzystać teraz z tego narzędzia, bo również wasze strony nie zawsze pojawiają się w moim spisie i mam dość tego, że blogger pewnych postów nie pokazuje. Bloglovin jest intuicyjny i przyjemny w użytkowaniu, więc również was namawiam do zaobserwowania mojego bloga za pomocą tej strony. Przypadkiem trafiłam na instrukcję jak założyć konto i korzystać z Bloglovin, więc linkuję, ale tak naprawdę wszystko da się ogarnąć bez podpowiedzi.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz