22 września 2014

30 dni z książką - dzień 4

4. Ulubiona książka z ulubionej serii



Na pierwszy rzut oka pytanie nie jest trudne, bo skoro już wcześniej wskazałam swoją ulubioną serię, to teraz bez problemu powinnam wybrać ulubioną część. Jednak mam ciężki orzech do zgryzienia, bo wśród książek Yrsy Sigurđardóttir nie ma historii innych niż świetne, zachwycające i mocno działające na wyobraźnię. Uwielbiam Weź moją duszę, bo to właśnie od tej powieści zaczęłam poznawać twórczość pisarki, a poza tym opowieść pochłonęła mnie tak bardzo, że nie przeszkadzał mi brak chronologii i wyjątkowo nie denerwowałam się, że zaczęłam cykl od drugiego tomu. Tak naprawdę z sympatią myślę o każdej powieści z serii o prawniczce Thorze Gudmundsdóttir, ale skoro muszę wybrać tą jedną, ulubioną to stawiam na ostatnią część, czyli na Statek śmierci. Połączenie zagadki kryminalnej z elementami horroru, świetna intryga oraz doskonale sportretowani bohaterowie sprawiają, że to właśnie ten tytuł mogę nazwać ulubionym :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz